Díky Vám za Vás :)

31.12.2015 21:12

Milí čtenáři!

Ráda bych Vám poděkovala za Vaši přízeň, krásné zprávy, které mi píšete a zejména pak Vaši podporu :) V tomto roce bylo leccos významného, možná dokonce přímo zlomového a já doufám – ne – pevně věřím, že to je jen začátek :) Moc ráda bych Vám v novém roce představila více své práce, byla bych radostí bez sebe, kdybych mezi Vás mohla poslat svou knihu, ale také budu vkládat na internet své povídky a další práce, jako dosud :)

Dopíšu Vlčí máky. Dokončím Podzimní listí. Napíšu ty další dva příběhy, které už nosím dlouho v hlavě :) Nejsem zrovna optimista a tak už rovnou říkám, že všechno to za jeden rok nestihnu, ale minimálně první polovinu seznamu úkolů odškrtám :)

Jedno speciální díky bych chtěla věnovat skvělému nakladatelství CooBoo – spolupracovat s nimi byl dlouho můj sen, který mi splnili, a já věřím, že to nebylo naposledy!

A Vám všem přeji klid a pohodu, pevnou vůli, protože když po něčem moc toužíte, dřív nebo později se to stane realitou a také spoustu úžasných příběhů, které Vás budou provázet :)

DÍKY, DOMČA :*